Volejte, pište, ptejte se

Podpora

S čím potřebujete pomoct?

Připojení k internetu, aktivace, nastavení, poruchy


Nejde internet, kam mám volat?

Zavolejte na naši poruchovou linku: +420 461 002 996 (každý den 9:00 – 21:00).

Nefunguje mi internet. Co mohu zkusit sám/sama?

Vypojit ze zásuvky/restartovat (za žádných okolností nepoužívat tlačítko reset či jiné na zařízeních) vše co souvisí s internetem (router, napájení antény, NTB/PC) a počkat 30 s. Po opětovném zapojení všech zařízení, vyčkejte 5 minut, a pokud internet ani po této době nefunguje, zavolejte na naši poruchovou linku: +420 461 002 996 (každý den 9:00 – 21:00).

Jak mohu změřit rychlost připojení?

Měřit reálnou rychlost přípojky je nutné provádět po kabelu a nikoli po WiFi. Doporučujeme měřit na stránce www.speedtest.net.

Co když mi přestane fungovat internet o víkendu/svátku?

Zavolejte na naši poruchovou linku +420 461 002 996 a zanechte nám vzkaz na záznamníku. Vašemu požadavku se budeme věnovat v nejbližším možném čase.

Objednal(a) jsem si internet. Za jak dlouho mě připojíte?

Běžně zvládáme připojení do 3 dnů od poptávky. Vždy se snažíme přizpůsobit vašim potřebám a časovým možnostem.

Je můj internet datově omezený?

Náš internet není datově omezený a můžete jej využívat dle libosti.

Chci změnit tarif, jak to mám udělat?

Stačí, když zavoláte na naše zákaznické centrum na tel. +420 461 002 999, sdělíte váš požadavek, na jakou rychlost chcete navýšit a my již vše zařídíme. U optického připojení, jsme schopni navýšení provést prakticky ihned na dálku, smlouvu Vám změníme od 1 dne následujícího měsíce a zašleme na e-mail. Vyšší částku za internet budete platit od dalšího měsíce, tj. podle smlouvy.

V případě bezdrátového připojení, prověříme nejprve zda na vašem koncovém zařízení/anténě lze rychlost navýšit na dálku, pokud ne, zařídíme Vám výměnu antény (výměnu antény máte ZDARMA). Další postup je stejný jako u optiky.

Je možné si u vás zřídit veřejnou IP adresu a za jakou cenu?

Ano, veřejnou IP adresu Vám můžeme přidělit. Cena jedné veřejné IP adresy je 121,- Kč / měsíc s DPH.

Zapomněl(a) jsem heslo k WiFi. Jak jej zjistím?

Heslo je uvedeno na předávacím protokolu, my jej neznáme. Pokud předávací protokol nenajdete, zavolejte na naši poruchovou linku: +420 461 002 996. U většiny routerů jsme schopni heslo změnit vzdáleně nebo poslat technika, aby jej změnil.

Pořídil(a) jsem si nový router, nevím, jak jej nastavit?

Nastavení pro konkrétní přípojku je vždy uvedeno v předávacím protokolu, který byl společně se smlouvou ponechán u instalace. Pokud jej nenajdete, zavolejte, nastavení Vám sdělíme, případně pošleme technika.

Musím si router kupovat od Vás?

Nemusíte, router můžete mít i vlastní. Pokud se tak rozhodnete, budeme mít při řešení případného problému omezené možnosti problém vyřešit vzdáleně.

Dostanu přístup do routeru?

Heslo k vašemu routeru si standardně ponecháváme my. Můžete si jej ale vyžádat a spravovat si svou vnitřní síť vlastními silami. Pokud ale nastane problém, budeme mít omezené možnosti problém vyřešit vzdáleně.

Lze službu přemístit na jinou adresu a kolik to stojí?

Ano, lze, pokud na nové adrese máme pokrytí. V případě, že k přemístění dojde jednou za rok, služba je ZDARMA. Pokud se jedná o přeložení služby více než jednou za rok, přemístění je zpoplatněné dle ceníku.

Mohu použít router, který mám od O2, Vodafone nebo T-mobilu?

Tyto typy routerů v naší síti bohužel není možné použít.

smlouvy, platby, ceníky


Mám nějaké nesrovnalosti v platbách, na koho se mám obrátit?

Zavolejte ve všední den na naše účetní oddělení tel. +420 461 002 994.

Lze smlouvu přepsat na jinou osobu?

Ano, smlouvu můžete nechat přepsat na jinou osobu. Žádost o přepis musí podat osobně nebo písemně majitel smlouvy.

Budu něco platit za instalaci?

Ne, instalace a aktivování služby je zcela ZDARMA.

Lze platit přes SIPO?

Ne, platby jsou možné pouze převodem z účtu, složenkou nebo vložením peněz na účet v bance. Na pobočkách Hlinko/Hořice je možnost platby v hotovosti.

Je váš internet se závazkem?

Pokud objednáváte internet pro domácnost (na rodné číslo), smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s měsíční výpovědní lhůtou. Fyzické osoby a právnické osoby (smlouva na IČ) se uzavírá na 1 rok s měsíční výpovědní lhůtou.

Chci vypovědět smlouvu, jak mám postupovat?

Napište volnou formou výpověď a pošlete nám ji na e-mail: info@edera.cz, nebo na adresu: Arnošta z Pardubic 2789, 530 02 Pardubice. Využít můžete také našeho vzorového formuláře, ke stažení ZDE.

Mohu smlouvu ukončit ihned?

Ne, smlouva se ukončuje s výpovědní lhůtou 30 dní, která je stanovena zákonem.

Když dám výpověď, hrozí mi nějaká pokuta?

Ne. Naše smlouvy pro domácnosti jsou na dobu neurčitou bez závazku. (výjimkou bývají smlouvy na firmu/IČ).

Budu mít nějakou slevu, když si předplatím na rok?

Cena zůstává stále stejná bez ohledu na délku předplaceného období.

Pokud opakovaně nezaplatím a dojde k vypnutí služby, hrozí mi v případě, že budu chtít službu opět zapnout nějaká sankce?

Ano, vypnutí předchází naše snaha opakovaně se s vámi spojit a najít řešení ohledně plateb. Ukončení služby je až úplně poslední možnost. K opětovnému spuštění je třeba zaplatit dlužnou částku a poplatek za znovuspuštění služeb ve výši 500 Kč.

chytrá TV


Mám od vás internet a chtěl bych i chytrou TV. Jak mám postupovat?

Zavolejte prosím na naše zákaznické centrum tel.: +420 461 002 999, vše zařídíme za vás. Naši chytrou TV je možné přidat k jakékoliv smlouvě uzavřené na rodné číslo.

Nejde nebo se seká televize, ale internet funguje.

Odpojte ze zásuvky STBX a po pár vteřinách opět připojte. Případně restartujte televizi. Pokud problém přetrvá volejte naši poruchovou linku: +420 461 002 996 (každý den 9:00 – 21:00).

Mám internet od konkurence a rád bych využíval vaší chytrou TV, je to možné?

Bohužel toto nelze. Naši chytrou TV poskytujeme pouze společně s naším internetem, abychom mohli garantovat bezproblémový provoz.

Můžete ale přejít s internetem od konkurence k nám, a tak využívat i naši TV. S přechod od konkurence Vám rádi pomůžeme a vyřídíme za vás.

Nemám internet, ale rád bych měl vaši chytrou TV.

Toto bohužel nelze, naše chytrá TV potřebuje pro svůj provoz připojení k internetu.

firemní zákazníci


Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení.

Rádi pro vás vybudujeme vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,7%. Rádi pro vás vytvoříme nezávazný návrh řešení. Zavolejte na +420 461 002 999, nebo napište na: obchod@edera.cz.

Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na vašem webu?

Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešíme vždy individuálně. Zavolejte na +420 461 002 999, nebo napište na: obchod@edera.cz.

Máte jiné otázky? Kontaktujete nás

Tato stránka využívá cookies

Ne, to není žádné cukroví, ale soubory, díky nimž například nemusíte znova zadávat stejné údaje, když už jste je jednou vyplnili. Upravit mé předvolby