Avatar 1
Problémy s připojením?+420 461 002 996Nahlášení poruchy
Faktura za služby - Od 1.1.2022 naše společnost přešla na fakturaci služeb, o které jsme Vás informovali emailem dne 30.11.2021. S fakturou, kterou jsme Vám zaslali se nic nemění a pokud máte nastavený trvalý příkaz do 15. dne v měsíci, je faktura pouze informativní. V případě, že termín splatnosti máte po 15. dnu v měsíci, prosím změňte si ho podle splatnosti uvedené na faktuře. Na faktuře je také uvedeno naše hlavní číslo účtu. V případě, že platby zasíláte na naše starší účty Unicredit Bank, nebo ČSOB, nemusíte se bát, platby i tak dorazí. Přesto doporučujeme platby hradit na účet uvedený na faktuře (č.ú.: 8394622 / 0800 – Česká spořitelna, a.s.), variabilní symbol zůstává stejný.

Odstávky provozu

Přehled plánovaných odstávek i náhlých poruch a výpadků

Momentálně jsme bez odstávek a tak si může každý náš zákazník užívat internetové připojení naplno.

Máte problém s vašim internetovým připojením, který není hlášen? Napište nám!

Pište v kteroukoliv denní či noční dobu a naše zákaznické oddělení to vyřídí nejpozději do druhého pracovního dne.